#25 Artis KRU Macam Keluarga ;)

Assalamualaikum readers ! Agak lame KD tak update blog . Maklumlah tak diberikan waktu oleh-Nya untuk menaip . Okay berbalik pada tajuk . Apa yang macam keluarga ? 

Alkisah tamatlah sudah 'Showcase OMG Gempak' kat Penang dengan jayanya . Kesemua artis & staff KRU sudah pun tiba di KL hari ni . Tapi sempat jugak laa dieorang roda-roda Penang sebelum balik . Memang syok habis laa .Tahniah kepada sape yang dapat pegi :'|

Berdasarkan gambar-gambar yang dikongsi oleh artis-artis, dieorang ni nampak sangat rapat . Bukan sesama artis jee . Malah dengan semua staff-staff KRU . Macam one family .

Jom kita tengok gambar :)















Hamboihhh bergaya sakan nampak Haha . Btw, Thumbs up guys (Y)



4 comments:

meera said...

diorg mmg gempak saya dh g shaowcase tu... diorg cm ahli famili saya huhu

Kaki Download said...

Wah dapat pegi! Best tu :)

meera said...

mesti ar pergi gila x pergi wo hahaha abg saya kot datag adam huhu.. btw sy suka izzue hehehehe ... de fb x?

Kaki Download said...

Untungnya meera dapat pegi .FB ?FB KD ada kat tepi tu . Like okay ? :D