#21 Dunia Dihujani 'Pengkid'

Zaman sekarang ni KD perasan, golongan pengkid-pengkid makin bersepah . Ada yang rambut spike, ala-ala Justin Bieber pun ada . Rambut merah , biru, kuning, hijau dah mcm apa dah .
Kalau korang tak tau, pengkid ni sebenarnya wanita yang mengubah ciptaan Allah dengan berusaha menjadi lelaki . Kalau rambut tu pendek, tak semestinya pengkid .Ada juga perempuan yang rambut pendek . Macam KD laa Bhaha XD #peace

Wanita itu akan dikategorikan sebagai 'Pengkid' apabila dia menggunakan satu alat yang dinamakan bengkung untuk menahan pembesaran payu dara . Kenapa dia buat mcm tu ? Supaya jadi mcm lelaki laa . Lelaki mana ada breast bhaii ! Masyaallah . Tak sakit ke dik ?

Hadis yang diriwayatkan oleh al-Bukhari & Ashabus Sunan dari Ibnu Abbas katanya yang bermaksud “Rasulullah s.a.w melaknati kaum lelaki yang menyerupai wanita dan kaum wanita yang menyerupai lelaki."

Tak cukup ke lelaki sejati kat dunia ni ? Sampai kan ada perempuan yang berselera nak bercinta dengan 'pengkid' . Lesbian dohh ! #welkkk  Contohnya, artis kita ni laa . Pelakon 'Tentang Bulan' , Fatin Nur Afifah yang sudah heboh dia bercinta dengan pengkid .

(Mak aih . Handsome yall :O)

Nama pengkid ni katanya Puteri Sarah . Tapi nak jadi pengkid nama kene glamour . Maybe 'Sam' or wtv laa . Fatin ni KD tengok lawa budak nya . Tapi sosial sangat sampaikan merokok pulak tu .Couple dengan pengkid lagi . 

Cerita ni persis mcm zaman Nabi Lut dulu . Kaum Lut yang Allah terbalik kan bumi nya kerana gemar melakukan hubungan sejenis (homoseks) . Akibat daripada azab tu, maka terhasil laa Laut Mati (Dead Sea) yang merupakan kawasan terendah di dunia . Laut Mati ni kalau korang letak anak yang baru lahir tu . Confirm tak lemas . Terapung jee . 
Macam ni ...


#Dunia akhir zaman